ipeksigunler_ AntiSosyallKelebek atsana canım bakiyim beyaz bir tisortle kot salopet tarzı bir şey mi
AntiSosyallKelebek ipeksigunler_ bu canım sadece salopet askıları fırfırlı benim aldığım paçalarını kıvırdım spor ayakkabı giydirdim iki keçi kulak yaptım saçları çok tatlış oldu 😂
mamanveutdormir ipeksigunler_ https://imgyukle.com/i/RoxL7c ben bayram için bunu aldım ☺️ modeli güzel ama bence bayram için olmaz
ipeksigunler_ mamanveutdormir ay coktatli ama benimki büyüdü daha küçük bebişler için bu seninki kaç aylık ne tatlı olur ya 🥰😅
TurkerNoyan ipeksigunler_ bana illa ikinci bebeği yaptıracaksınız ya😂 bu ne tatlı elbise güle güle giysin bebiş🥰
mamanveutdormir ipeksigunler_ 6.5 aylık 😂 biz küçükmüşüz size göre ama şortlu kombinler yapabilirsiniz veya tütü etekli
TurkerNoyan ipeksigunler_ evet oğlan 👦 ben beğendim çoğu beğenmemiş önemli olan sizin beğenmeniz bence
Gupssse birtutamsac sizinle aynı fikiedeyi..muslin kumaşta tek renk elbiseler çok tatlis duruyor. Turuncunun mat tonu lila sarı rengini çok beğeniyorum aynı renkte taç yada tokalarla ayyy yerim o nlari🧿🥰
birtutamsac Gupssse ayyhh 😍😍bende geçen sene pudra rengini almıştım müslin kumaştan henüz 3 aylıktı bu sene bayrama bir yaşında olacak inşallah giydiririm havalara bağlı 🥰
Uykusuzhergeceeee ipeksigunler_ birhayalbircocuk littlehoneybunnies le.mabelle Bu sayfalara bakabilirsiniz 😊
birtutamsac ipeksigunler_ ben bu tarz kumaşları sofra besine benzetiyorum o yüzden tek renk olabilir, yine de dediğim gibi zevk meselesi ben kendi fikrimi söyledim 😍
adastra ipeksigunler_ Zevk meselesi ama sevemedim ben kızıma Lc den çiçekli bir elbise ile babet aldım ☺️