ipeksigunler_ https://www.ciceksepeti.com/kiz-bebek-potikare-firfirli-yazlik-elbise-kcm71986752?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=15280473244&gclid=CjwKCAjwur-SBhB6EiwA5sKtjsCH2yJlNalZDhXbBvR_76BAEXwdisAlyEzTMeKz25pv1wp57mg0ZBoCt0AQAvD_BwE lacivertini beğendim ne dersiniz sizzce güzel mi
Ebru-isil ipeksigunler_ modeli güzel tatlı duruyor ama bu desen bana sofrabezini hatırlattığından sizin zevkiniz derim ☺️
birtutamsac ipeksigunler_ zevk meselesi beğendiysenz alın sadece bana hitap etmiyo pek bunlar, kaç yaşında ?
ipeksigunler_ Ebru-isil yaa annem de öyle dedi ama ben bebislere yakıştırıyorum olmadı çarşıdan bakarım sağol canım yorumun için
Gupssse birtutamsac sizinle aynı fikiedeyi..muslin kumaşta tek renk elbiseler çok tatlis duruyor. Turuncunun mat tonu lila sarı rengini çok beğeniyorum aynı renkte taç yada tokalarla ayyy yerim o nlari🧿🥰
birtutamsac ipeksigunler_ ben bu tarz kumaşları sofra besine benzetiyorum o yüzden tek renk olabilir, yine de dediğim gibi zevk meselesi ben kendi fikrimi söyledim 😍
Uykusuzhergeceeee ipeksigunler_ birhayalbircocuk littlehoneybunnies le.mabelle Bu sayfalara bakabilirsiniz 😊
AntiSosyallKelebek ipeksigunler_ Ay o Zaman salopet-tşört tarzı alsana çok hoş oluyorlar ben bu bayram o şekilde aldım bayıldık
ipeksigunler_ AntiSosyallKelebek atsana canım bakiyim beyaz bir tisortle kot salopet tarzı bir şey mi