Aysenurkp aysenurcum selam. tahin susamdan yapiliyor biliyosun. susam en alerjen besinlerden biri, yogurt corbasi da boyle. alerjisi varsa costurmus olabilirsin. soyle ki benim de kizim 40ina kadar gunde 4 5 kez dolu dolu kaka yapar sevinirdim. sonra birden kaka yapmamaya basladi. dediler ki 10 gune kadar normal. ama cocuk uyumuyor, huzursuz anlamiyorum. doktora goturuyorum acile hic bisey gormeden kolik diyolar. o siralar mama da veriyorum diyolar ki mamadan. onu da degistirdik. yok. cocuk gaz cikarirken bile agliyor ve hic uyumuyor. kabus gibi ciglik cigliga surekli. kakasini zeytinyagiyla uyararak ya da fitille yaptiriyorum ama bi tuhaf. puturlu, mukuslu kakalari. hepsini fotoladim. neyse tam 2. ay muayenesi gittik kendi doktorumuza sikayetlerimizi soyledik. dedi ki alerjik olabilir. genetik bir oykudur sizde var mi dedik yok. o sira sut yapsin diye deli gibi tahin helvasi yiyorum, ceviz yiyorum, kefir iciyorum, yogurt yiyorum. doktor az olsa bile tetiklenmis olabilir kes hepsini dedi. alerjik mama verdi ama bebegim biberon reddi yapti. sadece anne sutune donduk ve 15 gun sonra bebegim normale döndü. normale dondu dedigim huzursuzluk bitti, bagirsak sesleri ve gurultulu kakayla devam ettik. demem o ki, kabizligi hafife almayin. ben nerdeyse bi ay hem yavruma hem kendime eziyet ettim. simdi ufak ufak acmaya calisiyoruz diyeti ama hemen kabiz oluyor. insallah sizde yoktur.