deno1 EkiminAnnesi evet alerji bizimkide böyle bwzen tek bir belirti bile yetiyormuş yoğurdu kes geçerse alerjidir deneyerek gidersin artık besinleri çünkü doktor bana alerjik çocukların özellikle sebzelerede etkileri cok oluyor demişti havuc verdim yüzü mesela böyle oldu bıraktım aman zor işler ya 😑
Cik deno1 bende neredeydise 15 -20 gündür süt tüketmiyorum ama kaka düzelmedi ya haftada bir mukus görüyorum yapışkanlı kakası yüzü bizimde oarmak basmış gibi bir tarafı kuruyup kızarıyor kremle kontrol altında tutmaya çalışıyorum ama mukus ne zaman geçer acaba başka bişeyede mü alerjisi var her akşam salata yüketiyorum et tavuk mutlaka yiyorum hangisi dokunuyor anlayamadım
deno1 929621 3 gün kuralı yapıyorum 3 gün daha berbat oluyor yüzü direk kesiyorum suan yeni başladık 1 ay sonra tekrar verecem
emy_yucek 929621 mukuslu kankı kaka, yüzde kızarıklık sivilcelenme, fışkırtarak kusma emzirme sonrası, karnı taş gibi olma gaz kaka yapamama, huzursuzluk aglama. Çocuk doktoruyla ilerlemeyin size tavsiyem çocuk alerji uzmanı ile ilerleyin.
Denizzz88 929621 bizde gürültülü ve mukuslu kaka,kaka yaparken aşırı zorlanıyordu,egzama,yüzünde sivilce gibi pütürlü kızarıklıklar vardı, karnı çok gurulduyordu 7 ay diyet yaptım çok şükür 8.ayda geçti alerjisi
Hmyraa EkiminAnnesi gürültülü kaka varsa süt alerjisidir büyük ihtimalle..bizimkide gürültülüydü cünkü..her doktora inanmayin bizim doktorumuzda bseyi yok demisti ama süt alerjisi cikti…
Asel_lena_mom 929621 2 aylık felanda yüzünde isilik gibi çıkıp kayboluyordu ve kakası aşırı mukuslu yeşil ve kötü kokuyordu . 3 aylıkken kakasında kan fark ettim bir daha olmasını bekledim ve her kakasında kan geliyordu götürdüm doktora alerji dendi alerji dr gittik diyete başladım 6 ay 5 günlük şuan diyetle şikayetlerimiz kayboldu diyet açtım bu sefer deri döküntüsü olmaya başladı ve kesin tanı olabilmesi için test yaptırmam gerekli Tokat’ta test yapılmadığı için İstanbul’a gelecektim ailemi ziyarete hemde isabet oldu test yaptırmaya götüreceğim burada ayrıca (kan testinde negatif çıktı ) ama diyetle belirtiler kesildi deri testinde de %80 dedi %100 sonuç vermez demişti ama yaptırmakta fayda var göz Ardı etme canım kızımın şuan göbeğinde komple kabuklanma var deri döküntüsü özel şampuan ve losyon başladık oda azaldı geçecek Allah’ın izniyle diyete devamkeeee 🙏
Efeymen Asel_lena_mom bende tokatlıyım benim bebeğimdede laktoz alerjisi çıktı diyete girdim en yakın Samsun’da yapılıyor diye biliyordum
Busra2326 929621 bizim egzama ve kakada kan ile gittik test yaptırdık yumurtaya cıktı ama süte cıkmadı ben 3 hafta diyet yapmıştım sonra süt ürünleri tükettim ama et kuruyemiş vs de yedim kızımda gene huzursuzluk var kesin başka alerjisi de var doktorum alerji bölümünde detaylı test yaptırmamı istedi nereye gidebilirim alerji bölümüne fikri olan? 4 ay 1 günlük kızım atılan fotograflar gibi cok degildi kızımın egzamaları kol bacagında vardııı
ayazmomm EkiminAnnesi aynısı benim bebeğimdede var doktorlar süt ürünleri falan dedi kestim geçmedi en sonunda kendim deneyerek buldum yumurta ve tavuğa allerjisi olduğunu anladım boşyere aylarca katı diyetler yapıp süt ürünlerinden mahrum bıraktım sizde deneyin derim
Aryasya ayazmomm bende o sekilde deneyerek bulmak istiyorum da nasil yapmam gerektigini tam bilmiyorum yeni cikti alerjimiz de yediklerimi not etsem diye dusunuyorum ama yediklerim 3 gun icinde farkli bir belirti mi veriyor siz nasil anladiniz
Busemehmetbora Glcnplbs merhaba bende kan yok yesıl mukuslu kaka vardı relactaz kullanıyorum gectı kaka durumu ama husursuz dr bı 15 gun sur urunlerını kes dedı sız nasıl beslenıyorsunUz zHmet olmazsa yardımcı olurmusunuz. Bırde sbaah tahın yedın vok kotu oldu dr zadıten damöa yaZdı ama cogy kısı uyku yapıyor cok fena salak oldu cocuklar yazmıs almayacagım..
Glcnplbs Busemehmetbora merhaba sabahları yediklerim genelde hep aynı zeytin salatalık domates ara ara patates her gün bunları yemekten midem bulandı bu kadar yaptığım diyete rağmen değişen pek bir şey olmuyor kan sonucunu bekliyoruz duruma göre ilerleyeceğiz artık yani düşünün ki hamur kabartma tozunda şekerli vanilin de ve daha bir sürü şey de süt ve süt ürünleri geçiyor yumurtada yemiyorum Bir de hazır paketli gıdalar tüketmiyorum
Pingca 929621 vücudu aşırı şekilde attı kakasında sıkıntı yoktu ama vücudu çok atmıştı ve aşırı huzursuz du kendini kaşıyordu bacaklarını filan açınca ki hala kaşıyor
Fundalpi EkiminAnnesi ya benim bebeğim dört aylık ek gıda yok henüz elini ağzına çok götürüyor ağız suyu çok akıyor diye olduğunu düşündü doktorum alerji olsa tüm vücudunda olmaz mı acaba
EkiminAnnesi Fundalpi valla ben ne yapacağımı şaşırdım cidden neden olduğunu da anlamıyorum sadece yanaklarında var
Asliakin EkiminAnnesi nemlendirici krem kullandınız mı yanakları İçin? Oğlumun yanakları ve kaşında vardı kızarıklık krem ile geçti
Cankuzuannesi EkiminAnnesi benim oğlum da böyleydi yumurta yedirdiğimde oldu. Ama kan yoktu huzursuzluk yoktu eşim doktor zaten minimal bi allerji olabilir ama çocukların bu besinleri tölere etmeye de ihtiyaçları var yani sık olmamak kaydıyla o besini vermeye devam ediyorum ben çünkü alışmaları da gerek. Birkaç hafta kaldı ve şu an geçti ve artık olmuyor size yapın yapmayın diyemem ama ben bu şekilde yaptım. Kan olsa huzursuz olsa yapmazdım ama yüzde hafif belirti var diye vazgeçmedim
SibelKesim Cankuzuannesi ayyy çok sevindim yazınızı okuyunca sarilmak istiyorum resmen. kızım şuan 17 aylık bir kaç sikayetlerimiz doğrultusunda 2 aylıkken diyet yaptım 3ay sonra kendimde diyet açtım ek gıdaya geçtik kabızlık oldu 6 ay kadar kızıma da 8.ayında verdim az az yoğurt peynir minik minik 1 yaş gibi kabızlık geçti şükür ama şuanda sadece tek belirti peynir yiyince ağız çevresi pütürleniyor emiyor ben diyet yapmıyorum ama kızıma vermiyorum başka hiç bir belirtimiz yok ufak ufak tadım gibi versem aralarda hepten kesmesem alışır zamanla vücudu tepki vermez 2 yaşına girecek zaten karışık anlattım umarım anlamışsınızdır.yani şuan çok çok agır bir belirtimiz yok tekrar diyet yapmak istemiyorum böyle böyle alışır inşallah
Duyguuuus deno1 benimde bebeğimin yüzleri kızarık kabuklanma var diz kapaklarında da kuru gibi sanki öyle bir his. Doktor krem verdi 3 gün kullan dedi geçtikten sonra 10-15 güne tekrar çıkarsa alerjik olabilir dedi 😩 dua ediyorum olmasın diye