cigdemkrkmz Kesinlikle öyle hele biraz daha büyüsün gülmeye falan başlıyor sen omzunda öptükçe 🤭 ben aslaa cocuk sevmeme ama evlat bambaşka cok başka.
Şunu söyliyim sancısı olur aglar uyumaz ama kesinlikle ses tonunun değiştirme uykusuz yorgun olursun dayanamazsın kolay değil ilk 4 ay bence ama cocuklar ses tonundan anlıyor sen ne kadar rahat olursan o Bi o kadar rahatlıyor 🤭 ve bol booooool anın tadını cıkar ben böyle düşündüm 15 yasında bunları yapamayacaksın bir daha o bebek küçülmeyecek o yüzden ben hep kucakta sevdim alıştırma diyenlere hiç kulak asma bana da cok dediler. Aman olsun bir daha mı küçülecek yürümeye başlasın senı istemeyecek zaten 🤭 bizim ki hareketlendi mesela suan sadece uyku yemek alt değiştirmede benı istiyor bunlar olursa kendi oynuyor alıp sevsem sıkıştırma sıkılıyor mızmızlandı yor daha şimdiden düşün yani 😄 babam bile diyor ki aman iyi ki kızın var bir sende var zaten 😆😄 babamla aynı evde yasıyoruz cocuk sevmediğimi bildiği için suan tuaf geliyor saka olarak dıyor tabii cok seviyorum diye 🤭😇 bol bol tadını cıkar bu zamanların 🥰