8günlük oğlum var hala bi şaşkınlık, benim oğlum mu oldu şimdi, daha dün içimdeydi, sen benim misin şimdi diye hisler içindeyim şöyle bebeğim oğlum diyemiyorum şuan normal bir durum mu bu? Bakıyorum uzun uzun izliyorum seviyorum kucağımda dursun istiyorum ama oğlum bebeğim diyemiyorum. Sizler nasıldınız bende mi anormallik var