Mamagood inşallah ☺️ Aslında ben hep yoğurt tüketirim süt ürünüde tüketirim hala tüketiyorum ama kanlı kaka vs olmuyor verince oldu sadece şimdi sebze deniyorum inşallah başka birşey yoktur alerji. Bizimde kilo alımımız iyiydi anne sütü sadece ayda bir kilo alırdı nerdeyse ama hareketlendi baya acaba ondan mı almıyor birde memedeyken sıkılıyor tam yağlı kısmı almadan mı bırakıyor acaba çözemedim haftaya kontrol var tekrardan gideceğiz bakalım