Merhaba sevgili anneler 🌸
Sizlere birşey danışmak istiyorum haftaya doktorumuza gidicez geçen gün 6.ay kontrolü için doktora gittik bebeğim sadece 100gr almış 😢 anne sütü alıyor bu arada sadece ama diğer aylar birer kilo alırdı. Doktor az almış haftaya tekrar gel bakalım idrar tahlili yapalım dedi. Ama çiş sayısı normal gün içinde huzurlu sadece gece uyumuyor yani çok sık kalkıyor ama önceden de öyleydi bu aralar sıklaştı. Ek gıdaya geçtik yoğurt verdim ve kanlı kaka gördüm büyük ihtimal süt alerjimiz var. Ama ben hergün süt yoğurt tüketirim hiç bir sıkıntı yoktu tadana kadar. Her neyse kaka sayımız bazen 6,7yi buluyor bazen 5 ve rahat yapıyor. Bu kaka sayısı sizce normal mi acaba bağırsakları çok çalıştığı için mi kilo almadı? Ek gıdaların içine zeytinyağı döküyorum azcık şuan tadımdayız zaten Omu yaptırıyor anlamadım hiç kabızlık çekmedik şimdiye kadar hep güzel yaptı ama ben bu olay çözemedim 6 aylık olanlar kaka sayınız kaç ? Ve kaç kilo aldı bebişler bu ay ?