Bambamorhan Merhaba az bi param. Var on bin kadar sizce altın mi alsam yoksa dolar Euro falan mo em iyi su zamanda ne almak bilemedim
winnie-the-pooh Bambamorhan altın zaten dolara endeksli, altın aldığında döviz de almış olursun. Yani kâr zarar aynı olur bence ben altın alırdım hem takarım takı olarak hemde yatırım ☺️
Melihakrds Bambamorhan bence altın tam altın Reşat altın gibi altinlardan alıp hem takı olarak kullanabilirsin hem de yatırım için iyi zarar olmaz
Bambamorhan winnie-the-pooh takı olarak değilde çeyrek dfalan düşünüyorum takı alsam bozduğunda değer kaybediyor
Leylaa_ winnie-the-pooh aslında o söylenti uzun vadiye bağlı . 2018 de düğünden sonra para ve çeyrek vardı 30 gr tohumlu bileklik yaptırdım 5600 TL verdim . Simdi onu bozdurursam 25 bin yapıyor . Zararım yok takı seviyorsan takı al yoksa çeyrek gr veya tam altın al
winnie-the-pooh Bambamorhan yok canım takı dediğim mesela reşat alıp kolye bileklik gibi takabilirsin ben mesela 1 reşat 4 çeyrek taktırdım kolyeye öyle duruyor 5i 1 yerde gibi . Bence 2 tane Reşat al birini kolye diğerini bileklik olarak tak şık duruyor ☺️
Zehraasya Bambamorhan canm bn cop bilezik diye gecen bileziklerden aldim iscilik sifir ya i herhangi bi deger kaybetmiyo sattgindada kur neyse o seklde satis olcak aklnda olsn
winnie-the-pooh Leylaa_ bende öyle önerdim arkadaşa bende 2 sene önce felan 5.500 e aldığım bilezik şimdi 23-25 felan yapıyor bekletmek en iyisi ☺️ Reşat da 1840 TL ye almıştım o zamanlar şimdi 5.5-6 arası galiba :(
duruyekta Bambamorhan altın alırsan gram almanı tavsiye ederim. Yani biz zamanında araba için birikim yaparken 5 Gr,10 Gr olarak külçe almıştık zararı az olmuştu. 24 ayar olması önemli.
Nurcan03 Bambamorhan sizin postunuzu görünce hiç üşenmedim baktım Euro altın piyasasına. 2015 yılı sonunda evlendik. Altın bizim aldığımız döneme göre 10 katı artmış. Euro 5-6 kat civarı artmış. Eğer al sat tarzı yapmayacaksanız altın uzun vadede daha karlı sanki.
Asyaveannesi04 Bambamorhan kesinlikle altın uzun vadede kalıcak şekilde ben az param olsun hemen altın alıyorum 4e 5e katladı
Saadet14 Bambamorhan 10 gram felan alcan kulce gibi kucuk 24 ayarindan al zarar etmezsin ceyrek zarar ettirir bozmak istersen
Nurcan03 Bambamorhan valla bilemiyorum ya ama dünya piyasaları iyiye gitmiyor. Faizler artıyor o yüzden benim düşeceği konusunda pek umudum yok. Sanki bugün değil yarın alsan zarardasın çoğu şeyde.
dygusalmom97 Bambamorhan para birimlerine yatırım yapmayı doğru bulmuyorum altın euro para birimidir altın alın bence banka hesabında gram altın en güveniliri
Bambamorhan Katya daha düşer mi iste bilemiyorum kıvırcık bile olmuş 15 lira hersey gün geçtikçe artıyor