_Gamze_ Songena19 o zaman arzumu eledim 😊 Arçelik’in hangi modeli acaba, bulursanız link atar mısınjz
1balkizannesi _Gamze_ Arçelik ürünleri sorunlu olabiliyor. Mesela elektrikli süpürgem iyi cekmiyor😔 Fırınm da iyi pisirmiuor
_Gamze_ 1balkizannesi zaten bir marka tüm eşyalarda iyi olmuyor bence.. 5 yıl önce anneme beyaz eşyalarını Arçelik almıştık o da memnun değil.. 😑 ama blender olarak memnun olanlar var mesela çevremde
ballicorek_ahmet _Gamze_ bende memnunum 3 yildir kullaniyorum. Simdi bi parcasi bozuldu ama ben kaynakli hic ara vermeden surekli basili tuttum 😞
sarilokumumm _Gamze_ 4 senedir arzum kullanıyorum çubuk blender seti gayet memnunum hiç sorun yaşamadım
Asli123 _Gamze_ ben set olarak almamıştım. Tek tek set yapmıştım. Blender mikser ve mını robot. Bence hiç fark etmez Tefal çok güçlü bir marka. 4 yıldır hiç bir ürününde sorun yasamadım.
bombacimulayim _Gamze_ hotpoint almıştım neden aldığımı bende bilmiyorum rengi hoşuma gitmişti ama o kadar kaliteli çıktı ki. Eline alan kalitesi belli oluyor diyor. Şans işi belki de
_Gamze_ ballicorek_ahmet keşke bozulmasalar demi.. benim de haznedeki bıçağı kırıldı önce çok önemsemedim onu kulllanmaya devam ettim. En son blender çubuğu da bozulunca yeni bi model bulayım dedim artık