Merhaba hanımlar 😍günlerdir blender seti alacağım bir türlü model beğenemedim.. öncelikle şunu anlatayım, bekarken Korkmaz’dan çeyiz seti almıştım küçük ev aletleri de dahil.. blenderın 2 parçası daha 3 yıl olmadan elimde kaldı. Yedek parçalara 250 lira istediler. Ben de yeniden almaya karar verdim. Maksimum bütçem 1000-1200 lira felan. Arçelik tefal ve arzum arasında kaldım. Hadi bi el atın da alayım bi tane 😁 mercimek çorbası yapamadım aylardır 🤪