NANANA biz erzincandayiz egitimci asil okul.oncesi ogretmeni biz diyarbakira gitcez iki aya kadar esimin tayni cikacak burdaki egitimi begenmedim zaten gidiyoruz ayni oyunlari oynuyo banada benimle iletisim kurmasini sagliyorum diyo yonergeleri gosteriyo iste ornek lambayi ac diyo kapat diyo al ver gibi seyler yaptiriyo evde ben daha guzel gosteriyorum ankarada bi dr bulduk sabri herguner haziranda ona gidicez bakalim