ZumruduAnka NANANA çoook sevindim tebrikler şükürler olsun🤲🏻 Sizce otizm neden oldu bir fikriniz varmı? Hamileyken aşı yaptırdınız mı?
NANANA ZumruduAnka Otizmin kesin bir nedeni yoktur her ihtimal var hatta hamileyken kullandigimiz parol bile etki ede bilirmiş o yüzden bu konuda bir belirgin sonuç malesef yok
Cinaravci66 NANANA çooookkkk sevindim Allah yüzünüzü hep böyle güldürsün inşallah. Birşey soracam otizm olduğunu kaç aylıkken ve nasıl farkettiniz
Ltfyyrdmc5050 NANANA gözünüz aydın olsun benim oglumdada hafif otizim var 2 ay once taniyi aldik oglum 3 yasina giricek umarim bizde başarırız dahada iyi günleriniz olsun 🤲
NANANA fatmanurkuseyyasinnn otizmde bir tedavi söz konusu digil yoöun egitim ve beslenme . Bu ikisi varsa herşey başarırsın