1prensannesi06 canim telas etme seni suan cok ama cok iyi anliyorum. Benim kizim suan 19 aylik olmasina yaklasik 10 gun var yani artik kocaman oldu. Yeni dogan zamanlarindayken bizede aynisini soylediler ve cocuk doktorumuz 1 ay sonra tekrardan usg cekilmemizi istemisti o sure zarfinda cift bez yada 1 beden buyuk bez takin denisti biz cift bez taktik 1 ay boyunca surekli. Dar kiyafetler kilotlu corap giydirmeyin demisti birde kucaga baglanan seyin adi neydi unutttum ana kucagi diyesim geliyor ona koyun demisti kucagimizdayken rahat is yapiyoruz ya hani adi aklima gelmiyor suan umarim anlamissindir demek istedigimi onada koyabilirsin . 1 ay sonrada gecmezse ozaman bizim doktorumuz ortopediye yonlendircegini soylemisti cok sukur ki duzelmisti kendiliginden umarim sizinkide bir an evvel duzelir canim Rabbim sifa versin insallah ayrica birde buyudugunde yurutec kullanmamaniz gerekiyor zaten normaldede zararli onermiyor doktorlar + kalcasinda sorun olan bebeklere hic onermiyor doktorlar canim aklinda bulunsun. Biz hic kullanmadik oyuzden hicte pismanliginida yasamadim yurume arkadasiyla yurudu kizim