Mba0806 kereminannesiiiii bugün denedim biraz da beklettim kusuyana kadar üstünde öylr bez bağladım pişik olmsyan yerleride pişik olmuş siz nasıl yapmıştınız
kereminannesiiiii Mba0806 bende şurup biraz kurumasını beklerdim ve bezi geri bağladım hemen geçti insallh sizinkide geçer 🥰
Metehan34 Mba0806 sütünüzü sağıp pişik olan bölgeye sürün bi kaç gün iyi gelicektir ben genelde her yere kullanıyorum süt yaraları hemen iyileştiriyor
Prensesminik42 Mba0806 benim kızım çok hassas teni ne kadr krem denedim hiç biri geçirmedi eczane özel krem karıyor pişik için onu yaptır birde sarı kantaron yagı hemen geçiriyor