Kızım 5 aylıga kadar hiç pişik olmazdı komşuda bimin yeşil ıslak mendilini kullandım kullanmaz olaydım Odur budur pişigi geçmiyor kızım 10 aylık oldu bepantol sudokrem dalin pişik kremi pudra zeytinyağı vazelin herşey kullanoyorum saglık oğagına pişik kremi yazdırıyorum krem bitiyor yine pişik oluyor kullanmadığım bez kalmadı nasıl geçirebilirim yardımcı olurmusunuz