1balkizannesi Kuzeyeliz Keşke bırakmış olsaydın çünkü dişleri çoğaldıkça ısırıyor çekiyor Benim şu an bütün dişleri çıktı sıra sütü bırakmada. 😊
Kuzeyeliz 1balkizannesi ah sorma o zamanlar neler çektim koparıcak gibi ısırıyordu . İşte hep kıyamamamdan oluyor . Emsin nolcak dedim ama olan bana oluyor
Tugbau Kuzeyeliz inşallah kolayca atlatırsınız darısıda benım basıma olur. Ben yanındayken memesız uyuması ımkansız kızımın 😔
Kuzeyeliz Tugbau insallah inanın bende öyle diyordum bigün oyalamak için salıncağa koydum telefonda konusuyordum bi baktım uyudu . Şok oldum . Çünkü asla beşikte ayakta sallamakta falan uyumazdı
Kusannesi Kuzeyeliz bırakamadım keşke bırakabilsem emzirmek hosuma gitmiyor artık sinirleniyorum istemiyorum emzirmek bırakın konuşup anlatmayı acı bile sürdüm hala dakka başı meme diye yakamı açıyor 3 yaşına girecek
Kuzeyeliz aykoz_ Kusannesi bizimde sirkeli falan gece 3 kere emdi. Çok agladı kıyamadım . Gündüz hiç emmemişi. Bende önce gündüzü kesip geceyi öyle azaltcm yoksa ck aglıyor
aykoz_ Kuzeyeliz aynen o darlanmalar şarteli attırıyor. Bide böyle azalta azalta bırakanlara aklım ermiyo cocukları hazır demekki. Yani benım cocugum dünyanın en bilinçli annesinde olsa da gene azaltamazdı