Arkadaşlar dünde post açmıştım . Oğlum 16 aylık be emzirmeyi bırakmak istiyorum. Bende 2 yaşına hatta daha fazlasına kadar emzirmek istiyordum ama emme işini çok abarttı . Otururken gördüğü an gelip önümü açıyor . Gece sabaha kadar ağzından çıktığı an uyanıyor. Eşimle beraber yatamıyoruz aramızda soğukluk olmaya başladı . Kısacası beni çok zorluyor bu durum . Aramzda ki bağ zedelensin hiç istemiyorum çok üzülüyorum . Ama azaltmayı denedim olmadı dahada çok arttı . Dün gece hiç uyumadım ve sahur yemeğimi yatakta yedim . Bunun verdiği yorgunlukla bugün sirke sürdüm . Kokusunu aldığı an eee olmus meme dedim . Oda dilini çıkardı . Arada açıp bakıyor koku geldiği için kapatıyor. Ama beni düşündüren gece napıcam? Sizler neler yaptınız bana fikir verin lütfen