SuzanNaz pinkooo_02 bebeğim sadece mama ile besleniyor bu mamayı kullanıyoruz tadı şekerli çok hoş bebeğimde çok seviyor her 30 ml içinden çıkan ölçü kaşık ile 1 adet şeklinde yapılıyor bebeğe kilo aldırımı çok iyi gaz kabızlık yapmıyor çok şükür 🙏🙏🙏
pinkooo_02 SuzanNaz evet biraz katı sarı renk bende yaptım bugün verdim fakat bunuda içmedi hangi mamayı veriyorsam içmiyor napacam bilmiyorum 😞
Jelibonsmom Asellzey merhaba raporlu mama kullandıktan sonra bebeğinizin kilosu arttı mı? Benim bebeğim de düşük kiloda doğdu ilk ay hiç kg almadı şu an 45 günlük, doktor alerji olabilir diye evolvia rp1 verdi, o yüzden sormak istedim
Jelibonsmom deniz-95 merhaba evolvia raporlu mama kullandıktan sonra bebeğinizin kilosu arttı mı? Benim bebeğim de düşük kiloda doğdu ilk ay hiç kg almadı şu an 45 günlük, doktor alerji olabilir diye evolvia rp1 verdi, o yüzden sormak istedim
deniz-95 Jelibonsmom benimki aylık hep 750-850 arası alıyor. Bunun altına hiç düşmedi. Mamayı da 1 aydır kullanıyoruz onun öncesinde de aynı alıyordu şimdi de aynı alıyor. Mama ve anne sütü alıyor.
Jelibonsmom lyl0742 merhaba raporlu mama kullandıktan sonra bebeğinizin kilosu arttı mı? Benim bebeğim de düşük kiloda doğdu ilk ay hiç kg almadı şu an 45 günlük, doktor alerji olabilir diye evolvia rp1 verdi, o yüzden sormak istedim
lyl0742 Jelibonsmom evet evet aldı şuan 5 aylık 8250 1 aylıkken kullanmaya başladık biz doğum kilomuz 4250 neredeyse ayda 1 kiloya yakın almış
Jelibonsmom lyl0742 evolvia rp1 den memnun musunuz peki? Günde üç dört kez kaka yapan bebeğim dört gündür kaka yapamıyor, ne zaman bu mamayı versem uzun süre kaka yapmıyor sizin de öyle miydi?
Jelibonsmom lyl0742 bir de günde kaç kez mama veriyordunuz ben sadece geceleri 60 cc veriyorum günde bi kez
Jelibonsmom deniz-95 teşekkür ederim 🙏🏻 evolvia rp1 den memnun musunuz peki? Günde üç dört kez kaka yapan bebeğim dört gündür kaka yapamıyor, ne zaman bu mamayı versem uzun süre kaka yapmıyor sizin de öyle miydi?
Jelibonsmom deniz-95 bir de günde kaç kez mama veriyordunuz ben sadece geceleri 60 cc veriyorum günde bi kez
deniz-95 Jelibonsmom benimki tamamen mama içmediği için net bir şey demiyim. Bizimde her gün yapıyordu normalde mamadan sonra bazen 2 günü buluyor. 1 çay kaşığı zeytinyağı koyuyorum mamasına.
deniz-95 Jelibonsmom senin bebe kaç aylık bilmiyorum da biz şu an 5 ay 1 haftalığız günde 2 kez 120 ml mama içiyor. Çok nadir de olsa 150. Arasıra muhallebi de yapıyorum. Bebek irmiği, muz vs.
lyl0742 Jelibonsmom benim bebeğim şuan 5 aylık ve doğduğu zaman dan beri sadece mama içtiği için ölçü vermem doğru olmaz 2 saatte bir besleniyor du yeni doğduğu zamanlar 60 ile 90 cc arası