pinkooo_02 merhaba , kızıma 4.ay kontrolünde günde bir kere verebilirsin demişti doktorumuz(ortalama kg şunu yakalaması adına). Diğer mama tatlarını bilmiyorum sadece anne sütü alıyordu kızım, bunun tadına baktım hiç sevemedim kızım da bazen içmek istemiyor bazen içiyor zorlamiyorum. Ayrıca tatlandirma yapmıyorum. Anne sütü+günde bir kez 120 CC mama biberon veriyorum , kg su arttı pazartesi kontrolümüz var bakalım🤲