SuzanNaz Karanhulya Gündüz kundaklayın o zaman birde beşiğinin üstüne kalın birşey örtün karanlık olsun
Mom-Dad Karanhulya 2 ay 20 günlüğüz bebeğim 1 aydır geceleri 3-4 saat gündüz 1-2 saat aralığında derin uyuyabiliyor. Tek yaptığım emme saatlerini iki saatte bir şeklinde düzenlemek. Sabah 7-10 arası oyun saatimiz bizim hep oynatıyorum çok yoruluyor bu sayede uyanık olduğu süre de uykuda olduğu süre de düzenli şimdilik.
Sblatc kids123_ bebekler bazı dönemlerde daha hızlı büyüdüğü için huzursuz, sürekli ağlayan bazen emmek istemeyen uyumak istemeyen bi hal alıyolar. 4.hafta 8.hafta 12.hafta 4.ay gibi zamanları var. Daha iyi bilen varsa açıklasın ben böyle biliyorum😅
0znur uykularharamolduuu bir süre deneyin. İnşallah başarılı olursunuz. Hafif durtmeler, uyanmadan 5-7 dk once
Gzmkr Valla bizde de oyleydi, neler yapmadım süre uzatmak için, hiç işe yaramadı. Ne zaman 3 uykudan 2 uykuya geçti, ozaman kendiliğinden uzadı şükürler olsun.
0znur EdaAlmohamad öncelikle kendi oğlunu anlatayım, benim oğlum gündüzleri 40-45 dk gece uykusunda ise 40.dk uyanıp emerek tekrar uyuyan bir bebekti. Önce gündüz uykularından başladım ve bir süre kaçıncı dakikada uyandığını not ettim. Mesela 40. Dk 35.dkda odaya gittim ve hafifçe dürttüm. Yatış şeklini çok yavaş düzelttim vs. Eğer ben durtunce uyandiysa demekki durtmek için geç kalmışım hemen emzirerek geri uyuttum. Ertesi gün 5 dakika önce değil de 7dk önce dürttüm. Hemen düzelmiyor ama bir baktım bazen uzun uyumaya başladı bazen durtsemde uyanmaya başladı. Şuan gündüzleri durtmuyorum ve uzun uyuyor uykularını ben uyandiriyorum. Şuan gece uykusunda durtuyorum. Çünkü uyanıyor. Hatta şuan bile dürttum. Gece uykusunda da şuan bazen gece uykusuna dalıyor, bazen de durttugum halde uyanıyor. Zamanla gündüz uykuları gibi düzene gireceğini umuyorum ☺️ bebeğim şuan 1 yaşında ve emerek uyuyor.
Beyza_momss kids123_ kafana takarsan çocukta o psikolojiye giriyo bence atak olayında biz 6 aydır hiç böyle şeyler yaşamadık büyüdükçe düzene girmişti sarkarsa 10 buçuk tan 2 bucuga kadar sarkmazsa 9 buçuktan 1 1 bucuga kadar uyuyan bı bebitom vardı sonrası 4 ve 7 ve 8 buçuk uyanış olurdu aşı diş derken sirazesi kaydı 6.ayina girmeden 1 hafta önce gece 3 4 de uyanıp 3 4 saat oturur oldu gündüz desen hala toplayabilmis değiliz çok şükür geceleri bı nebze düzelttik gene şimdi uyuduu 1 1 buçuk gibi uyanır sonra 4 5 gibi 6 temelli uyanırız 9 gibi geri yatarız 😂 yani demem o atak haftası gelmiş ay felaket fırtınalı günler bekliyor dersen oluyo sanki takma akışına bırak ya ben mizirdandiginda dalga geçiyorum artık gene mi atağa girdin kız bakalım neler yasatcaksin diye 2 3 gün mizirdaniyo geçiyo. 4 ay en zoru diyorlardı biz 2 3 gün mizirti ile atlattık ne uyku düzeni bozuldu ne meme reddi yaşadı kızım çok şükür takmıyorum etkilemiyorum ikimizi de
kids123_ Beyza_momss rakamlar o kadar çok ki hızlı okuyunca beyin felci geliyor ahahahaha matematikle aram🤣🤣🤣
Oldugugibibiri 0znur çok kıymetli şeyler yazmışsınız. Ben de bunu bir uykusunda denemiştim tamamen uyanmıştı diye yanlış yaptım sanıp bırakmıştım 😂 deneyeyim bari. Hepten düzeni bozmayalım da 40 dk uyurken 35. Dkda dürte dürte 35 dkya alıştırmış olmayız inşallah😂
EdaAlmohamad 0znur Gayet açıklayıcı çok teşekkür ederim. Nette araştırmıştım fakat bulamadım. Son soru ? Peki bunu uyguladım düzenli olarak diyelim ki bugün başlayacağım. Peki zamanla uyku süresi uzayacak elbette ama dürtmeden de uzun kalabilecek mi ? Aslında bunu gece uykusunda farkında olmadan yapıyormuşum sanırım. 8 buçuk aylık oğlum var ve birlikte uyuyoruz. Geceleri hafif kıpırdanmaları hissedip emziriyorum ve uykuya devam ediyor daha derin ve uyanmadan 😊
Cennet-Eserr Karanhulya 40. Dakikada uyanıyorsa 35. Dakikada hafif siz uyandırır gibi yapıp 40. Dakika döngüsünü atlatmış oluyorsunuz. Yani hafif yüzüne dokunup eline dokunup bi hafif kımıldamasın sağlayın bu taktik baya işe yarayan bi taktik ama bazı bebeklere atak döneminde yaramayabilir
Annepandaa Karanhulya 4.ay atağı çetin geçer. Tek yapmanız gereken uyku saat düzenini korumanız. Aynı saatlerde uyumasını sağlamanız. Atak sonrası düzen kalıcı oluyor. Gece uykuları kendiliğinden düzene giriyor ama gündüzü korumanız lazım. Ve her atak döneminde yeni yeni huysuzluklar ortaya çıkıyor. Şuan 1 yaşında ve 8.atağa girdik. 1 ay sürüyor. Tam 1 ayyy. Gündüz yapışık dolaşıyoruz. Hep kucağımda oturmak istiyor gibi.
nilesea 0znur merhaba, siz bu uyku işine baya hakim gibisiniz, benim size bir sorum var, bebek ne kadarlıkken bu uyku eğitimlerine başlamak gerekir acaba?
0znur nilesea ilk 3 ay bebek nasıl isterse öyle uyur. Ayakta, sallanarak,kucakta,memede. Hiçbiri alışkanlık yapmaz. 3. Aydan sonra yavaşça birakilmali. En erken de 4. Ayda uyku eğitimi veriliyor diye biliyorum
Kity123 Nuraytt ağlarsa yanına gidiyorum yatağı uygun gidip yanına uzanıyorum o benimle iletişime geçse bile gözüne bakmıyorum uyuyo gibi yapıyorum bi süre mırıldanıyor sonra kendi kendine dalıyor. 20 dk yı aşarsa ve hala uyumamışsa kaldırıyorum. Bahsettiğim gibi ilk zamanlar epey uğraştırıyor ama zamanla bu süre kısalıyor hiç şüpheniz olmasın
Efeninanasi Karanhulya uyku süresi kısalacak gündüzleri git gide.zaten 4. Ayda gunudz ıykularını max 1 saat yapmalı
Rose-leaf Mba0806 nereden aldınız bu bilgiyi önerilmediğini doktorumuz 6 aya kadar yapabilirsin dedi yarım kundan yapıyorum elleriyle kendini uyandırmıyor kundan büyük konfor benim için ki zaten kendini güven de ve rahat hissetirirmiş bebeğe