kids123_ kafana takarsan çocukta o psikolojiye giriyo bence atak olayında biz 6 aydır hiç böyle şeyler yaşamadık büyüdükçe düzene girmişti sarkarsa 10 buçuk tan 2 bucuga kadar sarkmazsa 9 buçuktan 1 1 bucuga kadar uyuyan bı bebitom vardı sonrası 4 ve 7 ve 8 buçuk uyanış olurdu aşı diş derken sirazesi kaydı 6.ayina girmeden 1 hafta önce gece 3 4 de uyanıp 3 4 saat oturur oldu gündüz desen hala toplayabilmis değiliz çok şükür geceleri bı nebze düzelttik gene şimdi uyuduu 1 1 buçuk gibi uyanır sonra 4 5 gibi 6 temelli uyanırız 9 gibi geri yatarız 😂 yani demem o atak haftası gelmiş ay felaket fırtınalı günler bekliyor dersen oluyo sanki takma akışına bırak ya ben mizirdandiginda dalga geçiyorum artık gene mi atağa girdin kız bakalım neler yasatcaksin diye 2 3 gün mizirdaniyo geçiyo. 4 ay en zoru diyorlardı biz 2 3 gün mizirti ile atlattık ne uyku düzeni bozuldu ne meme reddi yaşadı kızım çok şükür takmıyorum etkilemiyorum ikimizi de