Merhaba. Sizlere bir şey sormak istiyorum.2 ay 10 günlük bı kızım var. kızımda da 15 günden sonra yüzünde kızarıklıklar oluştu. Doktor süt alerjisi olabilir dedi, sonra 1 ay diyet yaptım.yuzundekiler geçti,10 gündür yiyorum süt ürünlerini birşey olmadı henüz yuzunde.Ama nasıl anlayacağım alerji olup olmadığını? Doktor test mi yapıyor alerji için? Ne yapmam gerekiyor bilmiyorum.