Gulumseyememdedim iyice araştırmak lazım, kesinlikle aşıları yaptımayı tavsiye ediyorum yapılabiliyorsa , aksi taktirde yapılmayan aşının hastalığını kaptıkları zaman o kadar zor oluyor ki, yakın zamanda hastalanan kızımın düşmeyen ateş yüzünden belinden sıvı almaya teklif ettiler tabiki kabul etmedim , yoğun Araştırma sonucu rota virüsüne yakalanmışız ve düşününki doğduğundan beri kontrolleri hariç hiç evden çıkmadım ama kapmış işte , başa gelince daha zor oluyor, bilseydim öyle bir aşının yapılmasını gerektiğini yaptırırdım doktorumuzda söylememişti ama bazı şeyler yasanarak öğreniliyor, Rabbim bebeklerimize şifa versin