Ssssraa sağ baştaki alt üst fanlı demek fanlı olunca da biraz kurutur ben alt üst normal açıp birini 3. Diğerini de en alta koyarım sonra bu ikisini yer değiştiririm eşit pişmiş olur ama sen yapamam diyorsan bence köfteleri birleştir üstüne de sarımsaklı salçalı sos yap ana yemek gibi olsun hem de riske atmamış olursun