Ssssraa hangi ayarda iki tepsi alt üst pişirebilirim? Bir tepside sebze, patates vs. Bir tepside köfte olacak. Hangisini üste hangisini alta koymalıyım? Misafirlerim var mahcup olmak istemem🙈
Mammamiaa_ Ssssraa köfteyi üste koyun üzerini yağlı kağıtla kapatın piştiğinden emin olduktan sonra yağlı kağıdı kaldırın biraz kızarınca sebzeyi üste alın 😅
kubra2608 Ssssraa çoğu fırın 2 li şekilde pişirmiyor ama yine de siz koyun üstteki pişince onu alır alttakini koyarsınız ben öyle yapıyorum aynı anda pişmiyor çünkü üstteki alıyor ısıyı 😅
Leylaa_ Ssssraa ben genelde sağ tarafda altılı üstlü var orta tarafı kullanıyorum ama 2 tepsi üst üste pişirmedim .
Ssssraa Mammamiaa_ yap gezdireyim diyordum, kağıt da mı kapatayım? Bir de zizce ne kadar sürede pişer? malum iftar
1mom1girl Fanli alt üstü açıp sebzeyi alta köfteyi üste koyun bence ust daha sicak oluyor alta gore sebze daha cabuk piser et gec
ballicorek_ahmet Ssssraa kagit kapatmazsaniz kurur ve kötu bi götuntu olur. Yagli kagıtla pissin bi 10 dakika da kagidi kaldırip pisirirsiniz. Altinda ve üstunde cizgi olan ayarda pisrin
Ssssraa kubra2608 ya internette şu sadece pervane işareti olan var ya ona benzer bir amblemde altlı üstü pişirir yazıyor ama benimki sadece fan ise diye güvenemedim
Ssssraa cicek061 olmadı biraz erken atayım altlı üstlü . Biri pişince yer değiştireyim böylece soğumazlar ? 😂
kubra2608 Ssssraa hııı bilemedim valla bende cesaret edemem bildiğim gibi yaparım hep 😅bi de iftara olacak riske atmayın bence
Ipegim Ssssraa sağ baştaki alt üst fanlı demek fanlı olunca da biraz kurutur ben alt üst normal açıp birini 3. Diğerini de en alta koyarım sonra bu ikisini yer değiştiririm eşit pişmiş olur ama sen yapamam diyorsan bence köfteleri birleştir üstüne de sarımsaklı salçalı sos yap ana yemek gibi olsun hem de riske atmamış olursun