Bilgeninannesi Minikprensmmm ben okurum her duama da katarım Rabbim Şafi ismiyle acil şifalar versin ☹️
Ronida01 Minikprensmmm rabbim ya Şafii ismi ile şifa versin inşallah bütün şifa bekleyenlere Rabia ile birlikte 🙏🏻
Happymother Minikprensmmm valla canm suanlık bişey yok ttakipteym ilerleme olursa kortizon tedavisine başlancak ama benmde ateşim hep 39 40 dı şimdi yok çıkmıyo
Asafimm Minikprensmmm benim kayınpederimde oyle olmuştu ateşten birdi enfeksiyon vardi sonra Omur ilikte eğilme ve leke görüldü ankara da ameliyat oldu rabbim tez zamanda şifasını versin insaallah rabbim acısını göstermesin