evaduru nesi azmış benim Babil’imde 2 aylıkken o kilodaydı ne saçama ayrıca 4 saat nasıl dayansın çocuk biz duramıyoruz o kadar saat benim kızım 6,5 aylık bazen 2 saatte bir istiyor ben sadece gece 4 saatte bir veriyorum o ney iş öyle o doktoru değiştirin bence