evaduru bazen doktorları çok dinlememek gerekiyor inanın bende sağlık ocağına gidiyorum ebe ayına göre gelişimi iyi diyor doktora gidiyorum doktor az kilo alıyor takviye verelim mama verelim diyor gecede 3-4 kez mama ver diyor benim bebeğim 1 yaşında uyku düzeni var gece 1 kere mama veriyorum onun dışında uyanmiyor zaten gece beslenmesi 9. Aydan sonra kesin diyorlar gece nasıl 3-4 kez mama verebilirim her doktor farklı bir şey söylüyor bebeğiniz mutluysa güzel emiyorsa cisli bez sayısı yeterli geliyorsa gerisini çokta takmayın kilolu bebeğe kilolu derler zayıf olunca zayıf derler yapısal bazı bebekler ben 5.ayda ek gıdaya geçtim doktor tavsiyesiyle kilo az alıyor diye gece gündüz mama verdim emiyor da ama az kilo alıyor her gittiğimde farklı mama tavsiye ediyor doktor bıktım bende bıraktım artık doktora gitmeyi bebeğimde çok sağlıklı ve mutlu Allah’a şükür sizde fazla takmayın kafanıza