glsnygz hitap kelimesi olarak değilde kaynanam oğlumun ellerini severken patilerini yerim senin diyodu. Ben çok bozuluyorum aslında ama hiç uyarmadim. Çünkü kaynanamin oğlumu çok sevdiğini canı gibi gördüğünü biliyorum. Birde kötü niyetli olamaz asla bebeğime. Sizde gorumcenizin niyeti kötü mü onu düşünün öncelikle ama bence sevdiği için söylüyordur. Bende halayım mesela yeğenlerimi çok severim.