glsnygz Kızlar görümcem oğluma şapşik deyip duruyor çok fena bozuluyorum . Sizce bu ifade normal mi daha kendisine hiçbirşey demedim ama güzelce söyleyeyim diyorum sonrada diyorum hiç demesem mi acaba ben mi alınıyorum . Siz ne dersiniz ?
Deletedmom005 glsnygz Seninki iyi yine benim Eşimin Kuzeni eşime şapşik demişti bi kez daha biz nişanlıyken Küçük Çaplı bi kıyamet koparmıştım 🤭😂 Ben hiç hoş bi tabir olarak görmüyorum Haydi bebelere Tatlılık olsun diye söylenir de bi adama söylenmemeli dimi Haksız mıyım ? 🙄
03saliha06 glsnygz kötü birşey değil ki ben oğlumu bazen öyle seviyorum sevdiği için diyordur🥰ama tabi yinede kendiniz bilirsiniz
Gamzetrl glsnygz sapşik, poncik vs bu tarzda sevme kelimesi kullanan çok kötü niyetli değildir tabiki boşuna soğukluk girmesin aranıza
KaSeAy glsnygz Ben de çirkin demelerine bozuluyorum😄 Ama şapşik tatlı bi tabir bence. Biz de sevgi sözcügü olarak kullanılır☺️
NekwaSultan KaSeAy cirkini guzeele nazar deger çirkin degince degmez gibisinden sacma bir inancla söylüyorlar bilgin olsun 😄
haticebetul glsnygz kotu bir kelime degil ama hoslanmiyorsaniz ben bu kelimeyi sevmyrm onu dmesen dye ifade edebilirsnz
Bebekkkkkkk glsnygz Ben çocuguma abdicik diyorum 🤣🤣 Bence bir sıkıntı yok öyle seviyor belki oglumu halası çirkin die seviyor 😬
Skrsln glsnygz benim kardeşim de der canım şapşik falan diye sevimli olsun diye diyordur bence de normal 😊 ama rahatsız oluyorsan kırmadan söyleyebilirsin ben sevmiyorum diye 😊
Merve201119 glsnygz benim görümcemde öyle seviyor oğlumu ben hiç bozulmuyorum sevgiden söylüyordur sizde takılmayın bence
Gizemadaliya glsnygz bende kızlarımı öyle seviyorum bazen bence sevdiği için söylüyodur ki bence sevimli bi kelime kötü bişey değil 😀
KaSeAy NekwaSultan Evet biri çirkin dediginde eşim çirkin degil benim oğlum dedi. Karsıdaki de acıklama yaptıgında öğrenmiştim☺️ Ama bozuluyorm karsımdakine belli etmemeye calıssam da😬
Farahzeynep glsnygz ben kendim diyorum kızıma şapşik diye, kocama da şapşal derim 😂 hoşuma gidiyor bana göre sevgi sözcüğü bunlar 😏
Balkizannesi glsnygz ben de eşimi şapşik diye severim bazen 🤭🤭 benim kayınvalidem boklu diye seviyor kızımı doğduğundan beri çocuk yaklaşık 4 buçuk aylık hala boklu diye seviyor çıldırıyorum içimden 👿👿 sevme özürlü