Perilice20 petitonunannesii canım sütün bolsa acaba beslenmeni mi düzenlesen? Multivitamin vb kullanıp protein ağırlıklı beslensen kilo alımı değişir belki de
Seldarsln petitonunannesii rabbim kolaylık versin inşallah sütüm çok demişsin mümkün olduğunca emzir önce seni ememiyorsa sağ sütünü biberonla ver sütünü.
Perilice20 petitonunannesii demir ilacını kullan kesinlikle, ekstra hamilelikte kullandığın vitamin takviyesinden kullanabilirsin. Her gün mutlaka bir yumurta ve et tavuk balık birini tuket , alerjisi var demiştin süt alerjisi miydi?
Seldarsln petitonunannesii youtubta yenidoğan bebek biberona alıştırma videoları var izle istersen belki faydası olur çok fazla biberon çeşiti var deneyerek sevecwğini bulabilirsin rabbim yardımcın olsun
Didem4957 petitonunannesii lansinoh biberon alın kalın uçlu benim kızımda biberon almıyor sadece göğüs ucunq benzediği için onu alıyor
Seldarsln petitonunannesii sende vitamin ilacı kullana bilirsin sütünün kalitesini arttırmak için hamileyken kullandığın vitamini kullanabilirsin ben elimde bir paket kaldığı için kullandım onu çöp olmasın diye decavit kullanmıştım doktora danış istersen vitamin için
petitonunannesii Seldarsln Bende de aşırı bi demir eksikliği varmış bebegimde de var demir eksikliği onda ilaca basladik qma acaba bende mi başlasam
Seldarsln petitonunannesii bana doktorum yazmıştı doğumdan sonrada bir paket kullandım ferrum içtim decavitide kendim kullandım boşa gitmesin diye sende kullan bence dr danış yinede sütün çoksa mamaya başlama boşuna anne sütü bebeğin için daha önemli hatta ben şu andada balık hapıda kullanıyorum vitamin sonuçta süttümlede bebeğime faydası oluyor.sende hamileyken kullandığın vitamine devam et bence
esratlas Eds yöntemiyle emzirseniz? Youtubedan bakabilirsiniz, göğsünüze sonda gibi bir şey bağlıyorsunuz, çocuk emdikçe o sondadan mama geliyor. Böylece mamayı da almış olur en azından denemiş olursunuz. Biberon değişikliği de yapabilirsiniz tabi
Ozge_44 petitonunannesii merhabalar aynı sorunu ben aylardır yaşıyorum kızımda evolvia ac doktor tavsiyesi ile aldık içine 1 çay kaşığı kadar pekmez koyun demişti dr bize bence kilosu gayet iyi gibi geldi bana benim kızım şuanda 7 aylık 6.150 gr ben avent anne memesine yakın biberon da aldım lansinoh biberon da aldım ama kabul etmedi son çare suluk biberon denedim çok şükür kabul etti ama şimdi de 2 gündür kesinlikle meme almıyor çünkü mama da doyuyor sütüm de doymuyor sağıp veriyorum bende suluk biberon deneye bilirsiniz ama dikkat edin meme reddi yapmasın sağlıkla büyütün inşaAllah yavrunuzu 🌹
edaa12 Ozge_44 aynı durumu yaşıyoruz benimde 2 ay 18 günlük. Biberon verdiğim için memeyle savaşıyo emmiyo resmen. Sağım yapıyorum çıkan süt 20 30 cc oluyor. O da tatmin etmiyor mecbur mama vermek zorunda kalıyorum arkasından. Sizin sağımda kaç cc çıkıyo?
edaa12 petitonunannesii bence kaşık biberonla devam edin. Benim de 2 ay 18 günlük sütüm yetmediği için mama başladık biberon verdiğim için memeyle kavga ediyor şu an. Emmek istemiyo ben de biberon verdiğime çok pişmanım. Benim tavsiyem biberon vermeyin şu an ben 10 dk emsin diye resmen savaşıyorum. Sanırım bırakacak memeyi🥺
Mmeelliikkeee petitonunannesii beslenme sondasıyla emerken memede verseniz ? Ama sütünüz çoksa sağın önden ikisi birden fazla gelir enjektörlede mama vereceksiniz..