Kizlar bebegimin kilosu çok geride 2800 doğmuştu ama kilo alımı yok doktor mamaya başla dedi ki sütüm çok fazla mama aldik normal biberon ne yaptıysam tutmadı kaşık biberon aldik onunla vermeye çalışıyoruz ağlaya ağlaya zorla yediriyoruz sonrasinda da onu kusarak cikariyo hemde fiskirarak bütün hepsini cikariyo ne yapmam gerek lütfen yardım edin bu mamayi nasıl iciricem ya da nasil kilo aldırıcam demir eksikliği cok o yüzden de iştahsız ilaç kullanmaya başladık ama ne yapicam bilmuyorum