Selinayy Mom1414 maleseff benimde bebeğim kolik ve hic bir işe yaramadı.doktorumun söylediğine göre hepsi fasa fisoymuş ama enniyisi gene etki ederse bu ilaçmış
Brothermoms Mom1414 ben iki aydın kullanıyorum çok memnun kaldım önce kaleodin diye bir damla kullandık ama o hiç bir işe yaramadı bu çok iyi geldi
Fulyax Bende kullandim hiç bişey gaza iyi gelmiyoe geçirmiyor zamani gelince geçiyor sadece mecbur bebeklerde oluyor gaz valla