Uraz2021 Uraz2021 benim oğlumda da olmuştu zeytinyağını ısıttım soğuyunca sürdüm banyodan önce birkaç kez yaparsanız geçer
Ezgi08 Zeynepp97 bizim tamamen geçti ama ara ara kullanıyorum kremi cildi kuruduğunda çok güzel nemlendiriyor