Doktorum banyo yaptırmadan badem yağı sürüp biraz beklet ve sonra tülbent yardımıyla banyo yaptırırken yavaş yavaş ovala dedi. Banyo sonrasında da bepanthol sensiderm kullandık biz, egzama da vardı. Sizin bebeğinizde de hem konak hem egzama var gibi. Yine de doktora sormanızı tavsiye ederim.