Madam malesef canim bebeğim 9 aylık tutmuyorum sütte azalma illaki oluyor olmuyor diye birsey yok bence birde bebeğime doğru düzgün yemek yemiyor beslenmesi gerektiği için cocuhumu sütten mahrum etmiyorum. Birde zaten dinen bir zorunluluğu yok. Ben memeden kesince tutucam. Kızımda 7 aylikti tutmak istedim ve çokta güzel sütüm vardivyiyordu deneyim neolacak dedim ve 3 gün tutabilirim 3 gün sonunda ağlayarak bırakmak zorunda kaldım. Sütüm azaldı emuyordu doğru düzgün gelmiyordu. Birde yemek isteği de gitmişti. O yüzden oglumdada hiç denemedim.