Madam ilk 3gun tuttum ilk 2gun gayet iyiydi 3.gun bariz azalmıştı. Buradaki yorumlara bakarak kendimi motive ediyodum yok gogsum terbiye olmuştur yok yumuşak meme yağlı suttur vs vs. Normalde tartı hep 63 64kg arası gösteriyodu 3.gun 60 61leri gördüm ve gogsumden ince sac teli gb sivi su gb renksiz bisey çıkıyordu. Sonrada tutmayı bıraktım 3aylik bebeğim daha 3 4gundur damla kullanıyorum sütüm gelsin diye anca toparladim