Omurbebek sütünüz azaldığı halde niye oruç tutuyorsunuz ki çocuğunuzun rızkına engel oluyorsunuz bu ibadet değil çocuğun bedenine eziyet allahu Teala serbest bırakmış müsade etmiş hala niye ısrarla tutuyorsunuz ki benim de oğlum iki aylık ama emzirdiğim için sütüm de aşırı çok olmadığı için mecburen tutmuyorum sırf o rızkından olur diye. Yani ek gıdaya geçmiş olsalar tamam tutun derim ama bu şekilde yanlış. Üzülmeye de hakkınız yok sütünüzün azaldığını bile bile oruç tutuyorsanız da