gurbetcianne123 merhaba arkadaşlar benim 2 aylık bebeğim var ve yavaş yavaş tepki vs vermeye başlıyor, ilk bebeğim olduğu için biraz tecrübesizim bu aylarda bebeğimle neler yapabilirim ☺️ ve geceleri emzirmeye kalkıyormusunuz ve kaç saatde bir emziriyorsunuz acaba?
Omurbebek gurbetcianne123 benim bebeğim 2 ay 17 günlük. Benimde tepki vermeye başladı oyun halısına yatırıyorum orda baya zaman geçiriyor. Salıncağa atıyorum orda da duruyor. Ve gün içinde sürekli konuşuyorum artık adını söylediğimde başını çevirip bakıyor. Ama ben ilk doğduğu günden beridir sürekli konuşuyorum.
Omurbebek gurbetcianne123 benim gündüz istediği saatte veriyorum. Bi iki gün saat tutarak emzireyim dedim olmadı bırakmadı kendisi istedikçe veriyorum. Geceleri bazen çok uyanır bazende nerdeyse hiç uyanmaz. Ramazan’dan dolayı sütüm baya azaldı şu an sütüm yok denecek gibi kaç saat oldu aralıksız emiyor şu an. Normalde yarım saat emip saatlerce uyurdu.
Kubra0603 gurbetcianne123 benimkide 2 aylık oyun halısının ışığı müziği dikkatini çekiyor baya. Sabah kalktığında çok mutlu oluyo sürekli gülüyo konustukca hosuna gidiyo 😅 gün içerisinde sürekli konusuyorum odaları gezdirip tek tek eşyaları tanıtıyorum renkleri gösteriyorum. Çok hevesliyim biraz büyüsünde sürekli etkinlik yaptırayım kaliteli vakit geçireyim diye 🥲
gurbetcianne123 Omurbebek bende sürekli konuşuyorum ana kucağına yatırıyorum oda orda duruyor ve siyah beyaz kartlara bakıyor onun etkinliğini yapıyoruz geçen hafta oyun halısına yatırdığımda pek tepki vermedi 😅🙈
Omurbebek gurbetcianne123 bizim de oyun halısına yeni yeni tepki veriyor. Elini oyuncaklara ilk defa dün attı.
Gokcennderenn Benim de 2 aylık kızım var tecrubesizim ama doktor bana kendisi uyanmadikca uyandırma dedi 2 saatte bir emziriyordum normal de zorla kaldırıyordum:) şimdi ne zaman kalkarsa en geç 3 saatte kalkıyor zaten. Yeni yeni gülmeye başladı hafif ağu gibi sesler :) biz günde 2 kere yüz üstü karın hareketi yaparız ellerinin arasına parmağımı koyup hafifçe kaldırma vs
gurbetcianne123 Gokcennderenn aynen senin dediklerin aynısı bizdede var 😄 benimkide kız bebeği ağu gibi sesler çıkarıyor bide çok hareketli hiperaktif olcak sanırım
gurbetcianne123 Omurbebek yaa siz oruç tutuyormusunuz ki benimki sırf anne sütüyle beslendiği için ben tutamıyorum benimde çok fazla gelmiyor yemediğim zaman
_arasinannesi Omurbebek Nasıl kıyıyorsunuz peki bebeğinize? Kaç saattir emiyor doymuyor yazmışsınız benim içim parçalandı okurken. Bari mama verin yazık günah değilmi. Sevap günah sadece ibadetle olmuyor siz onu aç bırakarak hakkına giriyorsunuz.
gurbetcianne123 Omurbebek yaa yerim 🥰 sizinki gerçi tam 2 buçuk hafta önde 1 haftada bile fark ediyor bizimki elini acayip yalamaya başladı gözleri sürekli bende bu ara ve ağu ee filan gibi sesler çıkarıyor
Omurbebek gurbetcianne123 Evet ya ben oruç tutuyorum ama sütüm çok azaldı Hemde çok çok çok üzülüyorum.
Omurbebek gurbetcianne123 benimde elini yalıyor ben çekiyorum hemen alışmasın diye. Bu hafta baya gülüyor ya kurban olduğum 😍
gurbetcianne123 Omurbebek canım aslında kazasını tutabilirsin ben bebeğim ek gıdaya geçtiğinde ve süt çok fazla emmediğinde kazalarını tutmaya düşünüyorum yazık bebeklerimiz çok küçük daha ve sırf anne sütü alıyorsa dahada düşünmek lazım 😅
sehrengiz_8 Omurbebek sütünüz azaldığı halde niye oruç tutuyorsunuz ki çocuğunuzun rızkına engel oluyorsunuz bu ibadet değil çocuğun bedenine eziyet allahu Teala serbest bırakmış müsade etmiş hala niye ısrarla tutuyorsunuz ki benim de oğlum iki aylık ama emzirdiğim için sütüm de aşırı çok olmadığı için mecburen tutmuyorum sırf o rızkından olur diye. Yani ek gıdaya geçmiş olsalar tamam tutun derim ama bu şekilde yanlış. Üzülmeye de hakkınız yok sütünüzün azaldığını bile bile oruç tutuyorsanız da
gurbetcianne123 Kubra0603 yaa aynen bende aynı sizin gibi düşünüyorum 🥰 bebeğimle şimdiden 2 dil konuşuyorum her 2 dilide anlasın ve bilsin diye 🙈
Kubra0603 gurbetcianne123 öğrensin tabi ne güzel 😍 İngilizcem çok iyi düzeyde değil ama bildiğim kadarıyla ben de mi denesem 😅 evdeki kombiyi bile gösterip bak oğlum bu kombi diye anlatıyorum 😂
gurbetcianne123 Kubra0603 dene dene inglizcede olabilir tabi hatta biraz büyünce cocomelon diye çocuk videosu müziği filan var çok güzel inglizce şarkıları vs tavsiye ederim 🥰 dil önemki gerçekten