ELARAS ben 6 ay emzirdim ama mama takviyesi ile,sonra hep mama.Aptamil kullanıyordum,alerji çıkınca Aptamil pregomin as a geçtik, maşallah hastalanmaz, gazı olmaz, mızmız değil,iyiyiz şimdilik 🙏🏻Ben de çok üzüldüm sütüm kesilince ama Allah a şükür mama almaya gücüm var dedim ya olmasaydı ne verecektim 🙏🏻