ELARAS benim de bebeğim mamayla büyüyor çok şükür bir sikintı olmadı 10 aylık olduk bile.MaşAllah diyeyim 9 aylığına kadar hiç hasta olmadı birde kış bebeğiydi yeni hasta oldu o da parkta bulaştı ve artık emekliyor , emekleme döneminde bütün çocuklar hafifte olsa hasta olurlar çünkü herşeyi ağzına götürüyor . Bende hep üzüldüm emziremedim diye ve baktım ki günler geçivermiş bebiş mamayla da büyümüş üzmeyin kendinizi bebeğinizle keyif almaya bakın zaman çok çabuk geçiyor 🙏