Size tavsiyem sağmayı bırakmanız olurdu. Sağmak sütün çoğalmasına neden oluyor. İlk başlar biraz göğüs sertliği ve sızı olabilir. Bu durumlarda sadece bebeğinizi emzirin. Belli bir süre sonra bebeğinizin emdiği kadar süt üretiyor vücudunuz. Benimde ilk aylar çok bol geliyordu. Şuan bebeğim 8 aylık. Hiçbir sorun yaşamadım. Ortalama 2. Ayda düzene girdi. Ayrıca göğüs pedi kullanmanızda hiçbir sıkıntı yok. Ayrıca bol sütünüz geldiği için bebeğinizde boğaza süt kaçma durumları olabilir. Size yine küçük bir tavsiye yatağa uzanarak bebeğinizi emzirebilirseniz en azından süt akışını yavaşlatmış olursunuz. Biraz sabredin. Herşey düzene girecek ☺️🥰