Merhaba arkadaşlar. 49 günlük bebeğim var. 3 saatte bir 10 dakika şeklinde emziriyorum. Sütüm çok fazla.çok şükür ama fazla sütte başıma bela oldu resmen. Siyah kıyafetten başka bir şey giyemiyorum dışarı çıkarken, uyandıktan sonra sütüm dolu oluyor. Her saat başı sütüm akıyor. Bu akışı durdurmak için neredeyse her an sağmam gerek. Sağarsam zaten bebeğim 10 dk emiyor ve bol olmayınca kızıyor o kızmasa bile doymaz diye korkuyorum. Sütümü çok sağamıyorım. Uyanınca yatak ıslanmış oluyor ayaktaysam ve sütyen takmadıysam sütüm yere bile damlıyor.bluzlarım hep ıslak ıslak. Benim gibi olan var mı ? Sütüm kaybolsun istemiyorum ama aksın da istemiyorum. Dışarıda akar diye korkuyla açık renk bir şey giyemiyorum. Bayramda bile milletin içinde akar diye şimdiden korkuyorum. Göğüs pedi kullansam diye düşünüyorum. Aslında bir paket bitirdim ama devamını almadım uzun süre göğüs pedi kullanmak iyi değilmiş. Ne yapacağımı şaşırdım 🥺