Birhanim ben bunu istedim konuştum baya telde herşeyi sordum aklıma çok yatmisti ama fiyat için 2 buçuk tan açtı ağzını yaptiramadim ama işinin erbabı imiş puanı çok yüksekti doktor sitesinde. Ben deva hastanesinin bashekimine yaptırdim onunda adını bir kaç yerde duydum ve memnun kaldık çok şükür.