Birhanim merhaba biz vedat ali hocayanyaptırdık 6aylıkken oğlum biraz tombiş biraz bekleyin isterseniz dedi bize ama biz yapın hocam dedik,şuan 10 aylık pipisi içinde ama normal kilosundan dolayı ilerde nırmale döner dedi,ekstra bir sıkıntı yaşamadık ,vedat hoca işini iyi biliyor ,ilgili sonrasında da,avantajınşu oldu bence genel bir anestezi almadı sadece lokal oldu