Merhabalar 🤗 miniğim 5 aylık ek guda serüvenimize 1 ay kaldı ve ben çok heycanlıyım biraz da endişeli 😑 yemek becerim nerdeyse 0 30 yaşındayım hiç yoğurt mayalamadım merakımda yoktu ama şimdi çok meraklı ve istekliyim 😻 birsürü tarif var nasıl yapacağımı bilmiyorum / neler yapmam gerektiğinide bilmiyorum 🤷🏽♀️ Nasıl süt almalıyım marketten mi yoksa şarküteriden mi günlük mayalayacağım için yarım kilo falan mı almalıyım mayası satılıyor mu ? Siz nasıl mayalıyorsunuz nasıl saklıyorsunuz kaç gün veriyorsunuz ? Birde loru nasıl yapıyorsunuz ? Yardımcı olursanız çok çok sevinirim💓 şimdiden çok teşekkürler ☺️