cansuali Mhtttp tadı nasıl hiç baktınız mı 6.ayindan sonra bende degistirsem bı sorun yaşar mıyım acaba
Mhtttp cansuali tadına bakmadim ama oğlum herhangi bir fark hissetmedi normal içmeye devam etti. Degistirirken tereddüt ettim ama fark görmeyince sorun yaşamadım
cansuali Mhtttp Ben de değiştirmeyi düşünüyorum gold oldu 175 lira 800 gram 6 aydan sonra ek gıdaya da geçiş yapacağız o yüzden mama olarak bence bebivita mı alsam diyorum kilo kaybı falan yaşadınız mı o mama da
Selda-gokturk Acemi1anne ayy anladum canim.bende bebelac ve aptamil kullandim oglumda kabiz yaptu similac iyi geldi kizima da baby goat iyo gelmisti onuda deneyebilirsin
kaktus2022 Acemi1anne ben ilk cocugumda sonlara dogru bebelac gold kullandim, memnun kaldim. Fiyat olarak da aptamilden evolviadan daha uygun..