Acemi1anne Hero baby ya da bebivita gibi uygun fiyatı mama öneriniz varmı? Bebeğim 2 aylık. Bebivita ya da hero baby kullanan anneler memnun mu çok acil yardım🥺
Mhtttp Acemi1anne merhaba ben bebelac gold kullanıyordum. 1 sene boyunca kullandım. Geçen ay bebivitaya geçtim gayet memnunum
Semra0716 Acemi1anne merhaba ben bebeğime golden goat kullanmıştım keçisütlü çok memnun kaldım gaz yada kabızlık problemi yaşamadık severek içti bebeğim.Ama şuanda fiyatı nekadar dır bilemiyorum isterseniz bir deneyin.
cansuali Mhtttp bebevita ne kadar bende Bebelac goold kullanıyorum oğlum 5 aylık 6 ayında iki numaraya geçerken değiştirmeyi düşünüyorum
Selda-gokturk Acemi1anne ayy anladum canim.bende bebelac ve aptamil kullandim oglumda kabiz yaptu similac iyi geldi kizima da baby goat iyo gelmisti onuda deneyebilirsin
Ness23 Ben aptamil bebelac ve golden goat kullanıyorum üçünü birden.Ama en uygunu bebelac gold.Aptamil ile aynı firma yapıyor.Bazen trendyolda bu markaların kampanyaları oluyor.Bir bak istersen
Ness23 Semra0716 baktım simdi 128 tlye düşmüş.Ben bunu günde bir kere verıyorum.Oda 90 cc sanki hep verırsem sorun yasarım hıssıyatı olustırdu.Trendyolda ki yorumlar.Siz sıkıntı yasadınız mı hiç.Ne kadar kullandınız
cansuali Mhtttp tadı nasıl hiç baktınız mı 6.ayindan sonra bende degistirsem bı sorun yaşar mıyım acaba