3 hafta önce memlekete taşındık. Önceden sessiz,sakin olan ev ortamı bi anda eşimin ailesine ziyaretimiz ve onlarda misafir kalmamızla kalabalık, gürültülü,aşırı sıcak(yaşlı insanlar ve haliyle üşüdükleri için çok yakılıyo soba) olması artıııııııııı atak haftalarına denk gelmesiyle de beni çileden çıkaran,sabır sınırlarımı zorlayan, küçücük bebeğe sinirleniyorum sabredemiyorum die kendime kızdığım,aç bu çocuk,doymuyo mu sütün yetmiyo herhalde, mama versen "tavsiyeleri"yle de bana kafayı yedirten günlerdeyim 😔😔😔